Заклад розташований в затишному куточку смт. Гришківці на окремій земельній ділянці площею 9,6 га, віддалено від щільної житлової забудови та промислово-комунальних зон, залізничних колій та автомагістралей, об’єктів електромагнітного випромінювання. Більше 65% загальної площі території озеленено. На земельній ділянці школи-інтернату посаджено фруктовий сад площею 5,0 га.

Шкільна садиба поділяється на 5 функціональних зон: забудови, фізкультурно-спортивну, навчально-дослідну, відпочинку, господарську.

Школа розміщується в 20 реконструйованих та новозбудованих приміщеннях, загальна площа яких складає 9000 м2. Заклад має повний набір приміщень для забезпечення цілодобового та круглорічного перебування 220 вихованців. Всі приміщення відповідають державним санітарним правилам та нормам, з´єднанні між собою теплими переходами.

Приміщення для дітей дошкільного віку побудовані за принципом житлового осередку.

Функціональна група житлових приміщень містить спальні кімнати, побутові кімнати для відпочинку і дозвілля, санвузли і душові (окремо для хлопчиків і дівчаток), кімнати особистої гігієни для дівчаток, кімнати для зберігання сезонного одягу та взуття.

Спальні кімнати розраховані на 2 – 3 особи (окремо для хлопчиків і дівчаток) з разрахунку 6.0 м2 площі спальні на одного вихованця.

Школа має їдальню на 100 посадкових місць та харчоблок з набором необхідного холодильного та технологічного обладнання.

Медичний пункт школи розташований в окремому приміщенні, в якому є власна їдальня, душова, оглядова, кабінет педіатра і стоматолога ,фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ЛФК, кабінет щеплень, 4 палати для хворих.

Фізіотерапевтичний кабінет обладнаний тубус-кварцем, апаратами ультразвукової терапії, УВЧ, СВЧ, інгалятором, електрофарезом, ампліпульсом.

Медичні послуги надають лікар-педіатр, лікар-стоматолог, чергові медичні сестри та медична сестра з дієтичного харчування.

Школа має простору актову залу, музичну студію з сучасним обладнанням, костюмерну з набором концертних костюмів, що дає змогу розвивати творчі здібності вихованців.

Фізкультурно-спортивна зона школи включає майданчики для волейболу і баскетболу, для гімнастичних занять, футбольне поле з кільцевою біговою доріжкою, сектор для стрибків.

Навчально-дослідна зона школи включає навчально-дослідні ділянки площею 0,8 га, 2 теплиці, географічний майданчик, дендрарій, екологічну стежинку, пасіку.

Зона відпочинку школи включає 3 ігрові майданчики.

Господарська зона містить котельню, теплий і холодний водогін, господарські будови, очисні споруди, овочесховище, банно-пральний комплекс, підсобне господарство. Для здійснення навчання дітей з особливими потребами у школі обладнано 4 класних кімнати початкової школи, кабінет української мови, кабінет математики, кабінет географії, кабінет інформатики з сучасним комп´ютерним класом, кабінет фізики, класи музики та хореографії, кабінет образотворчого мистецтва, 2 кабінети вчителя-дефектолога, кабінет соціально-побутового орієнтування (обладнаний у вигляді окремої двокімнатної квартири). 11 навчальних кабінетів школи обладнанні мультимедійними комплексами (проектор, ПК, екран), що дає змогу використовувати ІК технології, максимально унаочнювати навчальний процес, задіювати життєвий досвід розумово учнів з інтелектуальними порушеннями, активізувати їх пізнавальні можливості.

У школі обладнано сенсорну кімнату, яка є потужним інструментом для розширення і розвитку світогляду, сенсорного і пізнавального розвитку, проведення психологічних консультацій. Сенсорна кімната розділена на 4 зони, які розміщені у окремих кімнатах.

З метою виправлення логопедичних вад в школі організовано діяльність логопедичної служби.

Логопедичний кабінет укомплектований апаратно-програмним методичним комп’ютерним комплексом з корекційно-розвитковою програмою «Живий звук» для дітей спеціальних шкіл з особливостями психофізичного розвитку. Крім того кожен клас початкової освіти та кабінети української мови обладнані логопедичними куточками та куточками для сенсоного розвитку і корекції вад сенсомоторного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.

У школі створено Центр гурткової роботи, котрий налічує двадцять гуртків. Види роботи, до яких залучаються вихованці, спеціально підбираються в такий спосіб, щоб максимально використовувати здібності кожної дитини: виготовлення виробів з паперу, тканини, дерева, металу, солоного тіста чи природніх матеріалів, вишивання бісером, нитками, стрічками, догляд за кімнатними рослинами, домашніми тваринами тощо.

Для створення сприятливих умов викладання трудового навчання в школі обладнано 4 майстерні. З них: столярна майстерня, швейна майстерні, 2 майстерні сільськогосподарської праці.

Всі майстерні оснащені необхідним обладнанням для виконання програмового матеріалу. Зокрема, столярна майстерня обладнана верстатами для механічної обробки деревини (фугувальний, торцевий, фрезерний, верстат для довбання отворів, циркулярна пилка). Крім того, до послуг учнів ручний електромеханічний інструмент (фрезери, електролобзики, електрифіковані ручні викрутки, електродрилі, ручні електричні шліфмашинки, електрорубанок, компресор для фарбування).

Для уроків швейної справи придбано 12 електричних швейних машинок і 1 оверлок. З метою забезпечення виконання програм з сільськогосподарської праці у школі є навчально-дослідні ділянки, дві теплиці, необхідний ручний сільськогосподарський інвентар, мотоблок для обробітку землі.

З метою фізичної ребілітації дітей у закладі обладнано кабінет для занять з ритміки, який має площу 64 м2, облаштований дзеркальною і хореографічною стінкою.

Школа має сучасну спортивну залу площею 300 м2 з роздягальнями, душовими, інвентарною та кабінетом інструктора з фізичного виховання. Спортивна зала обладнана всім необхідним спортінвентарем для виконання програмових вимог з фізичної культури. Для дотримання рухового режиму протягом дня обладнано спортивну кімнату, де розташовані 2 тенісні столи, бігова доріжка, силовий та велотренажери. Крім того, два тенісні столи облаштовані на подвір´ї школи.

З метою соціально - побутової реабілітації дітей з інтелектуальними порушеннями у школі діє Центр соціальної інтеграції. До його складу входить кімната тренінгів, кімната сюжетно - рольових ігор, кафе-студія з облаштованою сучасним обладнанням кухнею, караоке-баром, де діти можуть у вільний час навчитись готувати різні страви, організувати день народження, зустрічі з однолітками, вечори відпочинку.

Кiлькiсть переглядiв: 401

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.