Звіт про проведення тижня математики 2022- 2023 н.р.
Уже традиційно в січні кожного року в нашій школі проходить Тиждень математики. В цьому році Тиждень проходив з 23 січня по 27 січня.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
Заходи були спрямовані на:
⦁ розвиток творчої фантазії;
⦁ логічного мислення;
⦁ підвищення інтерес до вивчення математики
⦁ розвиток пізнавальної діяльності;
⦁ формування обов'язковості, відповідальності, креативності.
На дошці оголошень 23 січня було розміщено план проведення тижня, де можна було ознайомитися з графіком проведення всіх: конкурсів, ігор та ін.
Протягом тижня діти приймали участь у виставці математичних малюнків, вікторинах, конкурсах, позакласному заході «Найкмітливіші», гра квест «Інтелектуальні перегони».
В перший день тижня були проведенні (23.01.2023):
⦁ лінійка-повідомлення про початок тижня Математики
⦁ випуск газети «Математична веселка»
Наступний день тижня, був також насиченим (24.01.2023).
Було проведено:
вікторину «Хто найуважніший»
⦁ конкурс малюнків «На що схожі цифри»
Середа (25.01.2023) була присвячена проведенню:
⦁ виставки аплікацій з геометричних фігур
В Четвер (26.01.2023) було проведено:
⦁ Проєкт “Як рахували наші предки”
В останній день тижня (27.01.2022) було проведено:
Звіт про проведення тижня фізики, математики та інформатики 2021- 2022 н.р.
Відповідно до річного плану роботи КНЗ «Бердичівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» в період з 25.01.21 р. по 29.01.21 р. у школі проходив тиждень фізики, математики та інформатики.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю їх внутрішнього потенціалу.
Заходи були спрямовані на:
- розвиток творчої фантазії;
- логічного мислення;
- вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
- підвищення інтерес до вивчення математики та інформатики;
- розвиток пізнавальної діяльності;
- формування обов'язковості, відповідальності, креативності.
Протягом тижня діти розгадували цікаві завдання вікторини «Що ми знаємо про зиму?», приймали участь у виставці аплікацій з геометричних фігур «Зимова фантазія», конкурсах, відкритій лабораторії «Шкільний експериментаніум» та реалізували проект «Дбайливий господар».
В перший день тижня були проведені:
Ø лінійка-повідомлення про початок тижня фізики, математики та інформатики
Ø випуск газети «Зимова мозаїка»
На другий день тижня , у вівторок відбулась виставка аплікацій «Зимова фантазія». Усі учні , навіть наймолодші представили свої колективні роботи.
У третій день учні перевірили свої знання під час розгадування завдань вікторини «Що ми знаємо про зиму?». І переконалися у взаємозв*язку предметів природничо-математичного циклу.
В четвертий день тижня фізики, математики та інформатики був активним . Відбувся квест «Зимова хурделиця»
А на п’ятий день відбулась презентація проекту «Дбайливий господар». Під час проведення якого учні переконалися у важливості енергозбереження не лише для економії коштів ,а і для збереження природи.
На протязі тижня діти 8-10 класів мали змогу, на перервах, розгадувати різноманітні цікаві кросворди, головоломки, завдання на кмітливість та ребуси з інформатики та математики. Активних учасників та переможців конкурсів нагороджено грамотами та маленькими сувенірами.
Коментарi